وبسایت تفریحی فان پاتوق
در اینجا شاد باشید
 
 


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 11:8 :: توسط : علیرضا

 خبرهای ورزشی و قهرمان شدن بارسلونا با غلبه بر منچستر

 

تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با غلبه بر منچستریونایتد انگلیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد…

دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب در حضور بیش از ۸۶ هزارنفر در ورزشگاه ویمبلی لندن میان تیم‌های منچستریونایتد انگلیس و بارسلونا اسپانیا با قضاوت ویکتور کاسای مجارستانی آغاز شد.

 

بارسلونا در این دیدار موفق شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل منچستریونایتد به برتری برسد تا پس از سال‌های ۱۹۹۲، ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹، برای چهارمین بار قهرمان اروپا شود.
پدرو رودریگوئز در نیمه اول و در دقیقه ۲۷ ابتدا بارسا را پیش انداخت؛ اما وین رونی در موقعیتی مشکوک به آفساید در دقیقه ۳۴ بازی را به‌تساوی کشاند.
در نیمه دوم لیونل مسی در دقیقه ۵۴ گل دوم مردان کاتالانی را به‌ثمر رساند و داوید ویا نیز در دقیقه ۶۹ گل سوم این تیم را به‌ثمر رساند تا شاگردان گواردیولا عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را از آن خود کنند.

*شرح نیمه اول:

در ابتدای این دیدار شیاطین سرخ که در خاک کشورشان به‌میدان رفته بودند با ارائه پرسینگ بر روی بازیکنان بارسا بازی را بهتر از این تیم آغاز کردند و موقعیت‌هایی را بر روی دروازه شاگردان گواردیولا تدارک دیدند؛ اما پس از آن و سپری شدن زمان بازی بارسایی‌ها شروع به ارائه پاس‌های معروف خود کردند که چندان به مذاق هوادارن منچستر خوش نیامد و با سوت‌های ممتد به‌دنبال برهم زدن تمرکز بارسایی برآمدند.

در ادامه روی پاسکاری زیبا و چشم‌نواز شاگردان گواردیولا در دقیقه ۱۶ بازی، پدرو رودریگوئز در موقعیت خوبی قرار گرفت که با بی‌دقتی توپ را از کنار دروازه ادوین فن‌درسار به بیرون فرستاد.
پس از این موقعیت، بارسلونا به‌طور کامل توپ و میدان را در اختیار گرفت تا شاگردان فرگوسن نظاره‌گر میدان‌داری حریف کاتالانی خود باشند.

در ادامه این بازی، شوت سرکش داوید ویا از پشت محوطه جریمه منچستر با فاصله اندک از کنار دروازه این تیم عبور کرد. ویا در فاصله کمتر از یک دقیقه صاحب موقعیت دیگری شد که فن‌درسار به‌خوبی توپ را مهار کرد.

حملات متعدد بارسایی‌ها که هر لحظه بوی گل می‌داد با عصبانیت و اعتراض شدید سرآلکس فرگوسن همراه بود که با فریاد از شاگردانش می‌خواست تا تحت تاثیر بازی بارسایی قرار نگیرند.

در ادامه بارسلونا مزد بازی بهتر خود را گرفت و روی پاس استثنایی ژاوی هرناندز، پدرو رودریگوئز در موقعیت تک‌به‌تک با فن‌درسار قرار گرفت و در دقیقه ۲۷ دروازه شیاطین سرخ را باز کرد تا فرگوسن مغموم و ناراحت تنها برروی نیمکت به عملکرد بازیکنان تیمش بیاندیشد.

پس از این گل، بازی روند عادی خود را طی می‌کرد تا وین رونی در دقیقه ۳۴ روی حرکتی که خودش سازنده آن بود پاس دقیقی را در موقعیت مشکوک به آفساید در اختیار رایان گیگز قرار داد و این بازیکن ولزی بار دیگر رونی را صاحب توپ کرد تا این بازیکن ملی‌پوش انگلیسی دروازه ویکتور والدس را بگشاید تا بازی به تساوی کشیده شود.

پس از گل شیاطین‌سرخ، بار دیگر بارسایی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و موقعیت‌هایی را هم بر روی دروازه منچستر تدارک دیدند که مهمترین فرصت شاگردان گواردیولا حرکت داوید ویا در عمق خط دفاعی منچستر و پاس رو به‌جلو برای مسی بود که مهاجم ریزنقش آرژانتنی هر چقدر تلاش کرد تا به‌توپ برسد، موفق نشد تا فن‌درسار با خوش‌شانسی گل دیگری را درون دروازه خود نبیند.

درنهایت نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید و دو تیم در این نیمه با نتیجه مساوی راهی رختکن شدند.

*شرح نیمه دوم:

در این نیمه شاگردان گواردیولا با دقایقی تاخیر وارد زمین بازی شدند و پس از سوت داور و آغاز نیمه دوم، باردیگر بازی هجومی خود را به‌نمایش گذاشتند و حملات نصفه‌و‌نیمه‌ای را بر روی دورازه منچستر ایجاد کردند که در دستیابی به گل ناکام بودند.

حملات بارسایی‌ها همچنان ادامه داشت تا لیونل مسی با پاس عرضی اینیستا در پشت محوطه جریمه منچستریونایتد صاحب توپ شد تا بر روی تعلل و غفلت مدافعان شیاطین سرخ، این بازیکن با شوتی محکم و تماشایی در دقیقه ۵۴ دروازه ادوین فن‌درسار را باز کرد تا دوازدهمین گل خود را در لیگ قهرمانان آسیا به‌ثمر برساند تا همچنان رکورد خود را در این پیکارها بهبود بخشد و مردان کاتالانی با نتیجه ۲ بر یک پیش بیافتند.

برتری شاگردان گواردیولا، سبب شد تا منچستری‌ها روبه‌جلو حرکت کنند و از لاک دفاعی خارج شوند، این موضوع باعث شد تا آبی‌و‌اناری‌ها فضای بیشتری را برای ارائه تیکی‌تاکای خود داشته باشند و ضد حملات خطرناکی را بر روی دروزاه شاگردان فرگوسن فراهم کنند.

در یکی از این حملات، مسی در موقعیت مناسب دیگری قرار گرفت، اما عکس العمل مناسب فن‌درسار مانع از به‌ثمر رسیدن گل دیگری برای بارسا شد.

تشویق هواداران بارسلونا که سر از پا نمی‌شناختند روند روبه‌جلو شاگردان گواردیولا را به همراه داشت و شوت‌های متعدد بازیکنان بارسا که در نیمه دوم رو به این حربه تاکتیکی آورده بودند، یکی پس از دیگری با عکس‌العمل فن‌درسار مهار شد تا گل‌های بیشتری برای مردان کاتالان به‌ثمر نرسد.

در ادامه لیونل مسی این‌بار در نقش سازنده‌گل ظاهر شد و با برهم ریختن لایه‌های دفاعی منچستر داوید ویا را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم با ضربه‌ای کات‌دار و تماشایی دروازه فن‌درسار شوت‌گیر را در دقیقه ۶۹ گشود تا گل سوم شاگردان گواردیولا به‌ثمر برسد و آب‌سردی بر پیکره شیاطین سرخ ریخته شود.

شاگردان فرگوسن برای کاهش فاصله حملاتی را بر روی دروازه بارسا داشتند و نانی مهاجم شیاطین سرخ موقعیت‌هایی را بدست آورد که در نهایت در به‌ثمر رسیدن گل ناکام بود تا درنهایت بارسلونا با نتیجه ۳ بر یک قهرمان اروپا شود.
در لحظات پایانی پپ گواردیولا، مدافع متعصب خود کارلوس پویول را روانه میدان کرد تا کاپیتان کاتالان‌ها خود را آماده بالای سر بردن جام قهرمانی کند.

بارسلونا با این پیروزی برای چهارمین بار عنوان قهرمانی اروپا را تصاحب کرد تا گواردیولا نیز به‌عنوان سرمربی رکورد جدیدی را در کارنامه خود ثبت کند.
گواردیولا با این قهرمانی به‌عنوان تنها مربی شناخته شد که هم به‌عنوان بازیکن در سال ۱۹۹۲ و هم مربی در یک ورزشگاه (ویمبلی) عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را بدست آورده است.

شاگردان فرگوسن نیز با این شکست و کسب عنوان نایب‌قهرمانی، نتوانستند انتقام دیدار سال ۲۰۰۹ در ورزشگاه رم را بگیرند و بازهم در مصاف با بارسا ناکام ماندند.


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 11:1 :: توسط : علیرضا

                                                            Username:EAV-45781892

Password:teh2pv656t

Username:EAV-45783644
Password:n7j76ddnxm

Username:EAV-45782489
Password:83f4jdner
t

Username:EAV-45781895
Password:dar3hjf2v5

Username:EAV-45783639
Password:vncahxs46h

Username:EAV-45781893
Password:nvapjxfkf8

Username:EAV-45781894
Password:34hujrfs7n

 

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 10:48 :: توسط : علیرضا

 دردسر بزرگ از جمله فیلم هایی بود که هم از یک فیلم هندی کپی شده بود و هم جنجال های بسیار زیادی برای اکرانش به وجود آمد.

فیلم دردسر بزرگ از فیلم هندی گرم مسالا با بازی آکشی کومار(حامد کمیلی) و جان آبراهام(رضا داودنژاد)ساخته شده بود.در زمان اکران تصاویر خیلی کمی از این فیلم منتشر شد و حتی مجوز درج عکس های این فیلم در رسانه ها داده نمی شد.
تا اینکه مدتی پیش فیلم وارد نمایش خانگی شد و تعدادی از تصاویر در اختیار رسانه های سینمایی قرار گرفت.
در ادامه می توانید عکس های منتشر نشده و یادگاری بازیگران در این فیلم را مشاهده نمایید.

عکس های جنجالی و یادگاری بازیگران در یک فیلم سینمایی
 
عکس های جنجالی و یادگاری بازیگران در یک فیلم سینمایی


 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 10:41 :: توسط : علیرضا

 سایت لیگ برتر انگلیس نوشت، این اتحادیه که حامی اصلی رقابت های لیگ برتر فوتبال جزیره است، این جایزه را به خاطر طرح‌هایی که "رابیا احمد" برای فعالیت بانوان اقلیت های دینی ارائه داده، به وی اعطا کرد.

 

دختری که حجاب را به لیگ برتر آورد + عکس

 

"رابیا احمد" دختر جوانی است که بطور داوطلبانه در شهر پرستون فعالیت دارد و طرح‌هایی در سال گذشته ارائه داده است که طی آن ورزش جوانان گسترش می‌یابد. در این طرح ها قسمت هایی نیز وجود دارد که طی آن به ورزش بانوان اقلیت های قومی و مذهبی در کشور انگلستان پرداخته شده است. این طرح ها در حالی ارائه شده که پیش تر بانوان در بخش های ورزشی فعالیتی بسیار محدود داشتند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 10:36 :: توسط : علیرضا

 مديران فيس بوك درخواست دريافت نيمي از سهام اين شركت را بر اساس قراردادي در سال ۲۰۰۳ يك كلاهبرداري توصيف كرده و مي گويند تسليم چنين درخواست هايي نخواهند شد.

به گزارش 3 نسل به نقل از اينترنت ويك، پل كگيلا يكي ديگر از دهها نفري است كه در چند ماه اخير شركت فيس بوك را مورد پيگرد قضايي قرار داده است. وي بر اساس قراردادي كه در سال ۲۰۰۳ با مارك زوكربرگ، مالك فعلي شركت فيس بوك منعقد كرده وظيفه داشته براي توسعه سايتي با آدرس thefacebook.com با وي همكاري كند.

كگيلا بعد از گذشت ۸ سال مي گويد بر اساس اين قرارداد بايد نصف ارزش سهام فيس بوك به وي تعلق بگيردو با طرح اين ادعا و پيگيري قضايي آن جنجال بزرگي را به راه انداخته است. جالب آنكه وي در آن زمان تنها ۱۰۰۰ دلار به زوكربرگ براي توسعه فيس بوك كمك كرده بود، اما حال مدعي دريافت صدها ميليون دلار پول است.

در مقابل مديران فيس بوك مي گويند اين فرد در ۱۰ سال اخير هيچ گاه به اين قرارداد استناد نكرده و به ياد آن نبوده است، اما حال كه شاهد افزايش شديد ارزش سهم فيس بوك است قصد دارد از اين مساله استفاده كند.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 10:25 :: توسط : علیرضا

مرحوم ناصر حجازی از علاقمندان به یک هنرپیشه آمریکایی بود.

به گزارش برنا، مرحوم ناصر حجازی پیشکسوت فوتبال کشورمان از علاقمندان به «جیمزدین» بازیگر معروف آمریکایی در دهه 50 میلادی بود.
 
حجازی در دهه 40 و 50 فیلم های معروف این بازیگر آمریکایی همچون غول، شورش بی دلیل  و شرق بهشت را تماشا کرده بود.
 

حجازی مدتی پیش از مرگش در گفت‌وگو با مجله کیهان ورزشی از علاقه خود به «جیمزدین» پرده برداشته بود.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 10:13 :: توسط : علیرضا

 زن سارکوزی در آغوش اوباما +عکس


ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 10:5 :: توسط : علیرضا

مهران غفوریان درباره شایعه خودشکی اش واکنش نشان داد. 
مهران غفوریان بازیگر و کارگردان طناز تلویزیون که این روزها فیلم فوتبالی‌ها را روی پرده سینماها دارد گفت‌وگویی با زندگی ایده آل داشته و درباره شایعه‌ای که برایش به وجود آمده بود، گفت: این را قبول دارم که جز آن دسته بازیگرانی هستم که حاشیه ها و شایعاتی زیادی برایم ساخته اند. در کل هر چیزی که به شخصیتم ضربه بزند را شایعه و حاشیه می دانم.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:37 :: توسط : علیرضا

فروردین: امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده كه دیگران را در ایده‌های خود سهیم كنید، به خصوص اگر می‌خواهید كه آنها در اجرا كردن برنامه‌های مهم به شما كمك كنند. اما زمانی كه ایده ها‌یتان را بیان می‌كنید احتمال دارد كه خیلی عجیب و افراطی جلوه كنید. آرام حركت كنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا كنید.

اردیبهشت:  امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد كه متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق كنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینكه كسی با شما صحبت كند بفهمید كه به چه چیزی فكر می‌كند. مادامی كه شما به نیازهای خودتان توجه می‌كنید توصیه می‌شود كه دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

خرداد:  شخصی كه شما دنبالش می‌گشتید امروز می‌تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده‌ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینكه شما اكنون انرژی‌ای را دریافت كرده‌اید كه افق‌های فكریتان را گسترده می‌سازد و فكرتان را با تفكرات زیبا انباشته می‌سازد. وقتی كه دیگران به شما توجه می كنند سعی نكنید كه زیاد توضیح بدهید؛ اندكی ابهام آنها را در شك و تردید نگه خواهد داشت.



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:33 :: توسط : علیرضا

شرلوک هولمز کارآگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرا نوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند. نیمه های شب هولمز بیدار شد و آسمان رانگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت: نگاهی به آن بالا بینداز و به من بگو چه می بینی؟



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:24 :: توسط : علیرضا

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبسایت تفریحی فان پاتوق و آدرس funpatogh2.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 30082
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1